Tjschaopwew babapwewe bwowow bauwoaoao hie drururr

Fick reda på världens kuligaste sak idag som lyste upp hela det här året, jag blev så glad att jag fortfarande inte kan sluta le! Jag fick nämligen veta att jag ska börja ta sånglektioner efter höstlovet! WOHOO! Ställde mig i kö för bara något år sen så jag trodde ju inte alls att jag skulle få en plats, men de fick jag! Lycka på hög nivå. 
Att det blev tacos till middag idag var ju inte heller så fel. Men trots att allt känns så bra just nu så måste jag fortfarande göra läxor, så nu ska jag bosätta mig i sängen med datorn i knäet och skriva så fingrarna blöder. :)
 
När jag inte kommer på en rubrik till inlägg brukar jag skriva låttexten jag hör för tillfället, men just nu lyssnade jag på dupstep, därav den konstiga rukbriken.
 
 
Hah. Matbild. Sexigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0