Ritar, sover, äter, pluggar och börjar om.

Direkt när jag kom hem från skolan idag så la jag mig raklång på sängen och somnade. En timme senare klev jag upp, åt lite rester och fortsatte sen att sova. Älskar hösten, men what's up med denna trötthet?! Inte okej!
 
Sitter och ritar på utställningen nu iallafall, för hur trött jag än är, så måste jag hinna med att göra den klar. Och jag har knappt börjat. Snart klar med första porträttet dock! Heja mig.
 
 
 
Någon fler än jag som är sjuk trött på hösten?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar; Hahahah ja, det brukar ju ofta vara dåligt på den fronten på många bloggar ;) ÅH JA, JAG VÄNTAR MED SPÄNNING!!!!!!!!:D

2012-10-04 @ 22:42:39
URL: http://maandy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0