Den senaste veckan har jag

  • Haft så äckligt ont i tandköttet/munnen/huvudet/kroppen att jag endast kunnat leva på flytande föda.
  • Varit hos tandläkaren
  • Åkt buss i sammanlagt tio timmar
  • Haft ständig feber i fyra dagar
  • Haft långhelg i Arjeplog (kunde inte åka hem för jag hade feber)
  • Haft The Grudge-maraton med min syster
  • Gosat med kattungar
  • Blivit fotad
  • Fikat med Anneli
  • Sjungit canon i bussen med Anneli
  • Kollat på stjärnorna (med Anneli)
  • Fotat stjärnor
  • Fångat snöflingor med tungan
  • Ätit ost från tuben, lyssnat på julmusik och ritat
Lättare att göra en lista än att försöka förklara allting i en sammanhängande text. Har ju som sagt inte orkat blogga i helgen eftersom jag varit sjuk.
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Så sjukt fin du är... Krya!

Svar: <3 Puss!
Julia Tannemyr

2012-10-17 @ 17:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0