Tiden rinner iväg

Om jag skulle plugga, måla, rita och göra alla sysslor jag måste göra hela dygnet utan att pausa så skulle jag ändå inte hinna med. Det känns ganska hopplöst! Föörstååår ni stressen jag känner? Var ledig idag och hade tänkt kliva upp relativt tidigt för att hinna med en massa saker, men kunde knappt röra mig för att jag var så trött, så sov till kl tolv, sen tvingade jag mig upp ur sängen. Tvingade. Hade kunnat sova minst tio timmar till.. lätt.
 
Vet inte vad det är jag ska prioritera heller, det är det som är det jobbiga. Nästan allt är lika viktigt. Har ju en utställning som ska vara klar i början på december och jag har bara ritat två portätt av tio (hah). Måste rita två (!!) i veckan för att hinna tills dess! 
Och så har jag fysikprov imorgon, franskaprov på fredag (tror jag..), deadline för två fotouppgifter på torsdag( har inte fotat ena än!!) och den där förbannade filmhistoriauppsatsen som ska vara klar imorgon.(har suttit med den typ hela dagen, har fortfarande nästan en sida kvar att skriva). Sen en MASSA uppsatser, redovisningar och andra saker som är försenade som jag fortsätter att skjuta upp för att jag inte hinner med dem.. Juste! Har ju ett projektarbete också. Haha! Jag blir gaaalen.
 
Just nu är det enda jag önskar mig en kloningsmaskin eller en tidsmaskin. Då kanske jag skulle hinna klart med det. Vet ni vad det roliga är? Det är bara 7 veckor kvar till jullovet, hur i hela fridens namn ska jag hinna med allt? det regnar ju bokstavligt talat ner läxor och uppgifter på mig. 
 
Var är klonerna när man behöver dem?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0