Taj Mahal

Slutade innan lunch idag så jag, Micke, Silje och Haffu gick och åt lunchbuffé på Taj Mahal! FÖR gott :3 Rullade ut ur resturangen sen, tror vi satt där i typ en och en halv timma..
 
Micke har farit hem nu så jag är helt ensam ikväll. : < Ska kolla på någon dålig teenmovie och gå och lägga mig tidigt. För imorgon ska jag upp tidigt för att fara till stan, gå på stan och åka till badhuset med pappa och Jonte! Sen ska jag spendera lördagsnatten i Vännes hos Jonathan. Ska bli kul, länge sen sist! 
 
Det har varit en lång, härlig, solig dag idag. Lyckades att dra mig till gymmet också! Wohoo! Nu börjas det ige, som jag har längtat. Peppad : >
 
Men nu börjar min chakladkaka bli otålig så ska återgå till den. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0