It's the most wonderful time of the year

Egentligen var jag verkligen tvungen att rita och plugga ikväll, men har varit halvt död sen jag kom hem, så jag har bara suttit i sängen och sjungit med högt till julmusiken som strömmar ut ur högtalarna. Drömmer mig bort och tänker på saker som skulle göra mig glad;
 
  • Att få plocka fram alla julprydnader för mamma.
  • Om Micke skulle flytta hit så jag kunde vara med honom varje dag. ♥
  • Bli med katt.
  • Fira jul i New York
  • Äga ett par Jeffrey Campbell (ohnoes material happiness)
  • Ha sånglektioner varje dag.
  • Om någon trollade bort alla mina läxor. (ultimat lycka)
  • Få tid till att träna mer.
  • Två meter snö, stjärnklar himmel och norrsken ♥
  • Mer snö.
  • Stora, feta, sakta fallande snöflingor.
  • Snö.
  • Ost.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0