It takes some silence to make sound

Min dator dampade nyss och låste sig så jag var tvungen att ta ut batteriet och starta om den, vilket betydde att alla mina dokument som jag hade framme försvann. Länkar, word-dokument, bilder som jag höll på att redigera o.s.v..  Det var den dagens arbete. Suck.
 
Men en bra sak är att skolkatalogen kom idag! Blev superglad. Redan kollat igenom hela : > Det är otroligt hur mycket de olika skolorna här i Umeå verkligen lever upp till gymnasie-stereotyperna. Haha. Ganska kul att kolla på!
 
Hade på mig en ny tröja idag också, hur skön som helst- med axelvaddar (tantvarning?). Nej men den är jättefin. Och så hade jag också ett mustasch-halsband som jag fick av Jonathan! Gulle.
 
Nu ska jag sura över mina förlorade dokument och äta leverpastejmackor. Hare!
 
 
Lär mig fortfarande photoshop, så mobbas inte!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha där är jag!! :D

Svar: Jaaa! : D
Julia Tannemyr

2012-11-12 @ 22:16:24
URL: http://kaffeflackar.blogg.se/
Postat av: SNIGELCANCER

Om du sparar bilderna i PNG.format så får bilderna bättre kvalité här på bloggen. Just sayin ^^

Svar: Klagar inte på kvalitén. : ) Ser ju likadant som det ser ut i ps!
Julia Tannemyr

2012-11-14 @ 14:18:30
URL: http://majanorberggg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0