Ny awesome festplats och en massa fint folk

Folk börjar klaga på att jag inte bloggar, men jag har inte orkat på sista tiden, har känt mig så inspirationslös. Meeen i lördags var jag iallafall och grillade med en massa fina kompisar på Nydala. Först satt vi ute vid vattnet, men det stormade så mycket där att man varken kunde höra sig själv eller musiken från boomboxen. Så vi begav oss ut i skogen för att söka skydd! Och vi hittade ju det underbaraste feststället någonsin. Eller ja typ. Mysigt var det iallafall! Och ganska mycket folk kom det dit också, även fast det var mitt inne i skogen, haha. Detta ska göras om!

Eftersom det är såhär jag ser ut för det mesta så kan jag ju lika gärna lägga upp bilderna då jag ser ut så. What's the big deal liksom? Alla vet ju redan hur otroligt vacker jag är.
Tycker ni att jag ska blogga mer...? Vad tycker ni förresten att det är roligast att läsa om/se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0