Good morning sunshine, the earth says hello!

Klev upp vid fem imorse för att jag skulle ta moppen in till stan för att hinna till meditationen som började klockan halv sju, meeeen... min moppe trollade mig rejält på vägen in. Den stannade ungefär sådär tio gånger. Mitt i gatan. Och så var jag tvungen att stå där och kickstarta. Som TUR var så stannade den inte i någon rondell eller korsning, vilket den har gjort förut (...). Jag var framme i stan kl halv åtta och hann bara med tjugofem minuter av mediteringen.. men det är ju någonting iallafall. Suck. Fucking moppe.  Fast nä, jag älskar den ändå, den är fin.
Men god morgon förresten! Solen skiner inte, jag har varit vaken sen fem och jag har nyss haft nationella, men jag är glad ändå! Hur är det med er? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0