Babbel

Goderafton! Sitter på rummet ikväll och njuter av lovets första kväll, så skönt. Kom och tänka på att jag har faktiskt knappt planerat in något, men ska ändå göra en massa under lovet! Imorgon ska jag till bräntis med några kompisar och grilla/åka skrana, på Söndag ska jag på Operan och se Carmen, på Måndag ska jag på paradisbadet med grannens unge, på tisdag ska jag på bio och på onsdag ska jag göra dreads och hennatatureingar med Silje.. Haha åh. Det känns sjukt mycket!  Och dessutom ska jag på TVÅ fester nästa helg! Hur ska detta gå..

Men ikväll ska jag bara ta det lungt iallafall. Har köpt en ny skissbok (!!!!) så ska väl sitta och klottra i den lite. Gjorde precis ett sånt där "vänskapsband" ni vet (fast åt mig själv, haha forevuuur aloooneeee), blev lite nostalgiskt på nåt sätt, var ju så länge sen man gjorde sånna! Fett fina är dom iallafall.
Jaja, nu ska jag stänga igen datan igen och bege mig ut i köket för en kopp te. Tjao.
Lit'N del av mitt kära rum, dock så har jag en del nya saker nu som inte fanns när bilden togs... menmen! Och handukarna är fina där. Klaga ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0