Dreadelidreadread

Sitter och kollar på bilder från förra håret och såg att... jag skulle ha passat på att skaffa dreads innan jag klippte mig... hade ändå gaanska långt hår i somras! Well, well, what can you do? (Och ja, förlåt mamma, men jag SKA skaffa dreads)
Har hittat ett fett avesome sätt att göra dom på, så jag tror faktiskt att jag ska göra dom själv! Blir billigast så, och dessutom om dom blir helt fucked upp så har jag bara mig själv att skylla, känns bra att veta, haha!
Ska också göra förlängningar på dom efter nån månad sen, måste bara se så att ekonomin går ihop först.. : > Ska ju till Hufvudstadten i påsk! Ska bli kul. Kul kul.
Ser fett ledsen ut på bilden.. Min ballong hade precis svävat iväg där..

Kommentarer
Postat av: Kai R.

Lycka till med att dreada! Jag kan fortfarande ge lite tips om du behöver råd om något :)

2012-02-28 @ 20:34:00
URL: http://spoktornet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0