En lugn fredagskväll

Bra kväll ikväll. Slutade skolan halv tio idag och kunde inte fara hem förrän tre (buschbarn, ni vet..). Så när jag väl kom hem så var det som att kliva in i himmelriket. Åt middag och sen fastnade jag vid tv:n. Såg en film som var den finaste jag sett, typ. Inte gråtit så mycket på väldgt länge! I am David heter den, ni borde se den. 
Sen har jag bara chillat, lyssnat på musik, sjungit, suttit på golvet och tagit egobilder, dansat, ritat lite och ignorerat mina läxor. Har helt enkelt varit en väldigt rogivande kväll. Det behövde jag! Det bästa är att jag nästan inte stressat någonting alls ikväll och det är väldigt ovanligt ska ni veta! 
 
Men nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, ska upp tidigt för att åka in till stan och sälja ett porträtt. Godnatt på er ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0