Swedish Academy of Realistic Art

Den senaste tiden så har jag känt mig extremt oinspererad, och känt att jag nästan ska ge upp det här med konst och inte orka plugga vidare eller överhuvudtaget ha det som hobby. Men fick för mig nyss att gå in på SARA's hemsida och kolla, och jag fick direkt tillbaka all motivation och inspiration! Det dom lär ut där, det är vad jag kallar riktigt konst. Kan inte vänta tills jag går där. (Måste bara spara ihop 225000 kr först..) men.. det ska inte vara något problem! Det är ju bara pengar, right?
 
 
 
Några gamla teckningar.
Har inte ritat porträtt på månader nu, känns.. tråkigt. Om jag bara fick någon beställning så skulle jag säkert komma igång igen, men det är ju inte så lätt. 
 
Men konst är verkligen det jag vill hålla på med. Måste bara komma ihåg det i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0