Utsläppta dreads för första gången (!!!)

Hade det fetkul igår kväll. Var hos Näs med en massa fint folk och hade det trevligt. Men dock så tror jag att jag skrattade alldeles för mycket, har träningsvärk i hela magen, haha! What happened?
Hade med mig kamera, meeen tog inga bilder, sög. Dock så hann jag ta en på mig själv innan jag for dit, och nu när jag för en gångs skull faktiskt har en helbild på mig själv så kan ni ju få se den! So exciting, I know.
Å herregud, den var hemskare än jag trodde... men okej. Eller nä, inte okej brus i bilden. Fucking skolkamera.
Ska bara vara hemma hela dagen idag och göra läxor och måla (!!!).
Har förövrigt köpt en jättefin trasmatta som passade perfekt i mitt målarrum/hall  : ))))) Den är verkligen hur fin som helst.

Kommentarer
Postat av: Amanda May

Så snygg du är!! :D

Svar: Taaaack! : D
Julia Tannemyr

2012-08-16 @ 20:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0