Svaren på frågorna!

Om du skulle förvandla dig till ett djur, vilket skulle det vara då?
-Antingen en tropisk fisk eftersom havet är så vackert eller en katt, för deras liv är så bekvämt och enkelt.
Tycker du att personlighetsbeskrivningen av ditt stjärntecken stämmer överens med din egen personlighet?
-Ja, alltså det stämmer ju delvis, speciellt med att jag behöver dubbelt så mycket sömn som alla andra (haha). Men det är också mycket som inte stämmer alls. Men så är det ju med alla stjärntecken. Jag vet inte riktigt om jag tror på det där med stjärntecken överhuvudtaget, men man vet ju aldrig! Dom kan ju ha rätt, right?
Du har ett val, att antingen äta gamla tånaglar, dricka uttvinnad idrottskosvett eller äta rutten frukt, vilket?
-Rutten frukt såklart! Kroppsvätskor och döda smutsiga celler är liksom inte min grej..
Har du någonsin önskat att du levt i en "overklig" värld?Tillexempel att du har läst Sagan Om Ringen och sen velat leva i boken?
-Ja självklart! Har velat leva i många olika världar.. Skulle gärna gå på Hogwarts t.ex.
Fem länder som du skulle vilja åka till?
-Frankrike(redan varit i, men Paris liksom!! ♥), Egypten, Usa, Indien, Ryssland.. Fast egentligen vill jag ju åka till alla länder!
Varför tycker du om avokado så mycket?
-Vet inte, bara gott helt enkelt! Smakrikt och härlig konsistens ♥ MUMS!
Ungefär hur många filmer brukar du se under en vecka?
-...14? Beror på!
Vilken är din bästa egenskap enligt dig själv?
-Oj, finns ju så många.. ;D Men...Att jag kan ha det så underbart härligt på egen hand. Fast ja, är det en egenskap? Gillar att vara lite av en ensamvarg.
Vilken är din sämsta egenskap enligt dig själv?
-Att jag är lättirriterad, helt klart.
Har du någonsin lyckats med en touchdown?
-Beror på vad du syftar på, men nej, inte i football, eftersom jag aldrig spelat det. : )
Föredrar du att ligga på vänster eller höger sida när du sover?
-Ligger nog helst på vänster sida av sängen!
Vad är det pinsammaste du varit med om?
-Svår fråga! Har ju så dåligt minne.. Men det var riktigt pinsamt när jag var inne på H&M själv en gång och hukade mig för att jag skulle kolla på något och så ramlade jag baklänges(???). Det var extremt pinsamt. Hade ju ingen att skratta med om det heller! Fruktansvärt.
Tycker du om blåbär?
-Inte direkt.
Största inspirationen i ditt liv?
-Alltså jag har inte direkt någon "inspiration" faktiskt. Allt är min inspiration!
Favoritkonsert?
-Det var nog när jag var på jazzfestivalen och lyssnade på ett band som hette Loney Dear & Ståhls Trio. det var helt underbart. Satt som förtrollad framför scenen och bara... njöt.
Jag vet att du älskar att se på film men om du måste välja EN.. vilken är den bästa film du sett??
-VÄLDIGT svår fråga! Har så många favvofilmer.. Det här är verkligen inte den ABSOLUT bästa för första platsen på min lista är delad med så många filmer.. Men V för Vendetta är ju en otroligt bra film. Men inom skräck-genren är det helt klart The Devil's Rejects som är favoriten! (Skiljer på skräck och alla andra genrer)


Hoppas ni är nöjda över svaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0