Kvällsbabbel

Har börjat kolla igenom alla Sex And The City säsonger nu, har redan sett två på några dagar bara. Tycker serien är så bra! Men ändå så förstår jag mig inte på den riktigt, eller jag förstår mig inte på kvinnorna i den rättare sagt. Det verkar ju som att om dom inte har ett förhållande eller om dom inte har sex, eller träffar någon kille inom loppet av två veckor så är deras liv officiellt över..? Liksom, jag kan inte ens tänka mig att vara med någon så ofta? Det är ju så otroligt skönt att vara singel.. Och så det här med att dom måste ha bekräftelse HELA tiden?? Serien borde heta Sex-addicted Women And The City istället! Haha.

Nä, nog med det. Nu ska jag sova! Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha jag och min kille har fastnat för greys anatomy ;) vi har sett två säsonger på två dagar vi med ;) !!

2011-09-19 @ 20:58:43
URL: http://ninanikolajevna.blogg.se/
Postat av: nina

Hehe japp speciellt då man har en massa gott att äta till serien, en skön säng och framförallt bra sällskap (Y) kan inte bli bättre än så !!

2011-09-19 @ 21:10:00
URL: http://ninanikolajevna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0