Drömmer om Charlie Sheen och pantflaskor

Drömde inatt att jag var ute på gården och skulle gå till växthuset med mamma när en bil plötsligt kör upp på grusgången och i baksätet sitter ingen mindre än Charlie Sheen! Och jag bara gapade och sprang mot bilen. Liksom WHAT? Jag sprang dit och han bara stod där och såg cool ut. Jag frågade om jag fick ta en bild på mig och han och så ställde vi oss bredvid varann. Jag plockade upp en pantflaska utan kork ur min ficka och riktade den mot oss (tänkte att det var en kamera??) men det funkade inte. Försökte att läsa på den och så och klämma på den men ingenting hände. Det var lite vätska i botten på den och så frågade Charlie om jag ville att den skulle vara full (full=att man tagit många bilder) Och så tänkte jag efter lite och hällde ut vätskan. Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer.

Alltså vad har jag för konstiga drömmar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0