Trettio dagar.

Nu har jag tänkt vara lite mainstream och göra en sån där 30-dagarsgrej som jag lovade mig själv att inte göra. Men det var mest för att listorna var så sjukt dåliga, så nu har jag hittat en bra och piffat upp den lite! : )
Vi får se hur det här går..
Dag 01 - mitt första minne
Dag 02 – min familj
Dag 03 – min topp 10-lista över vad jag inte får missa här i livet.
Dag 04 – mina bästa tips för att klara gymnasiet med bravur.
Dag 05 – fem hemligheter.
Dag 06 – vem jag helst skulle se ut som.
Dag 07 – mina olika stilar genom åren.
Dag 08 – mitt bästa minne.
Dag 09 – vad jag vill göra i framtiden.
Dag 10 – min syn på kärlek.
Dag 11 – mitt rum
Dag 12 – min första festival.

Dag 13 – min första pojkvän
Dag 14 – min favoritlåt/band/artist.
Dag 15 – det godaste jag vet.
Dag 16 – mina snygghetstips.
Dag 17 – min bästa dag någonsin.
Dag 18 – min favoritplats
Dag 19 – personer jag är lik enligt andra.
Dag 20 – det pinsammaste jag har gjort.
Dag 21 – min bästa vän. 
Dag 22 – det bästa youtubeklippet.
Dag 23 – tre saker jag skulle ha med mig till en öde ö
Dag 24 – ett minne från dagis
Dag 25 – mina tre favoriträtter.
Dag 26 – mina tre finaste bilder.
Dag 27 – i min väska
Dag 28 – mina rädslor
Dag 29 – fem nostalgiska saker
Dag 30 – tio saker jag älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0