Min familj

Min Min familj är underbar. Den kanske inte är som alla andras familjer, men det gör den bara bättre!
Min mamma och pappa är skilda, dom skilde sig när jag var väldigt liten.
Mamma jobbar på operan( vilket är awesome ) och drar väldigt ofta dåliga mamma-skämt. Dom är så dåliga att dom blir bra. Jag bor med mamma i en liten by som kallas för flurken. Måste tillägga att min mamma är vackrast i värlen, ser ut som Nicole Kidman och är bäst!
Jag har världens coolaste pappa, han är som en superrolig supersmart musiker som är som en ungkarl även fast han snart är 50! Han bor inne i stan och jag träffar honom då och då.
Jag har även världens underbaraste och snyggaste syster som precis fyllt arton. Hon bor och studerar i Arjeplog. Hon och jag bråkade väldigt mycket när vi var små men nu är vi som bästa kompisar.

Det finns mycket att säga om min familj men allt jag säger är att jag älskar allihopa! (släkten också, ni är bäst!)
Vad skulle jag göra utan er? Älskar er av hela mitt hjärta. ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Och tänk att vi fick de finaste barnen i världen! Jag älskar dig gullefluff (fast du inte gillar mina skämt)! Kram mamma

2011-01-26 @ 14:53:13
Postat av: Louise Hedblom

Din mamma liknad Linda Rosing på den bilden.

2011-01-31 @ 21:40:06
URL: http://hedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0