Fem hemligheter.

Det blir mer som..5 saker ni inte vet om mig för jag har inga hemligheter jag vill dela med mig av.

  1. Jag håller alltid andan när jag går förbi en ful person (fråga mig inte varför, har ingen aning.)
  2. Jag sover alltid naken.
  3. På den tiden jag överanvände hårspray så dog mina fiskar av alkoholförgiftning.
  4. Jag ser alltid förvirrad ut när jag kliver på en buss av någon anledning ( har jag och Isak märkt )
  5. Jag kan inte lämna lägenheten utan att min säng är bäddad.


Kommentarer
Postat av: isak

HAHA , men du ser ju så SJUKT förvirrad/rädd ut när du kliver på en buss xD

2011-01-27 @ 18:36:20
URL: http://giiru.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha rolig fakta som jag inte ens ha tänkt på XD BTW älskar din säng ser så himla skön ut att sova i :D

2011-02-03 @ 09:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0