Min första festival.

Min allra första festival var väl när mamma jobbade på folkets hus och jag följde med när hon jobbade. Det var Umeå folkmusikfestival och jag var runt tre år. Sprang bort hela tiden för att jag ville kolla in en massa saker, haha!

men min första riktiga festival var Urkult förra året. Det var underbart. Jag tror inte att jag kan beskriva med ord hur underbart det var. Jag for iallafall dit med mamma och Evelina, men jag bodde i ett eget tvåmannatält (som jag köpte på vägen dit) . Jag såg nästan aldrig dom, var mest med andra. Träffade nytt, fint folk, strosade runt på festplatsen och levde livet.
Längtar hur mycket som helst till nästa Urkult! Har ju redan biljett. ♥












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0