Försov mig!

Hade en jobbig morgon imorse.. Drömde att jag for till skolan, for hem igen(for hem typ..åtta?) och fick reda på att en av mina kompisar inte skulle komma förrän efter lunch, så jag bestämde mig för att ta sovmorgon jag med ( Alltså i drömmen) så jag stängde av min ringklocka ( i verkligheten) så jag sov till 07.18.. Och jag brukar gå till bussen då! Så jag bestämde mig för att stanna i sängen. Och så försov jag mig igen. Men jag hann till bussen! Wiie.
Och nu är jag trött. För en viss person *host*som sitter bredvid mig just nu*host* Höll mig vaken igår kväll XD

Kommentarer
Postat av: Ämmäh

Flicka! Det var alldeles för länge sen vi träffades! Hitta på något med mig någon gång? <3

2011-02-21 @ 12:40:32
URL: http://muppetdoll.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0