Mysigaste dagen på året

Det bästa med julen är ju ändå juldagen, för den är precis som julafton fast minus en massa folk, kalle anka och julklappar = Qualitytime med sig själv+en massa underbar mat!
Idag sov jag bort paltkoman från igår, blev väckt av mami runt ett-tiden och klev upp för att äta julbord till frukost. Efter frukosten (eller....lunchen kanske?) så kollade jag och mamma på Peter Pan på tv, sen gick jag till mitt rum, tände rökelser, satte på chill-musik och satte mig ner för att sy ett kuddfodral : > Sen blev det julbord igen till middag! Ikväll ska jag bara fortsätta att chilla på mitt rum, kasnke sy lite mer, måla och sådana mysiga saker..
Hur har eran juldag varit? ♥




Kudden jag sydde! Hittade det underbart fräna tyget på Kupan för ynka 25 riksdaler! ♥

Kommentarer
Postat av: cherie's välgörenhetsblogg

åh, vad mysigt! :)

2012-01-03 @ 05:53:56
URL: http://www.cherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0