White Christmas

Jag älskar julmusik. Den får allt att se och verka så mycket bättre av någon anledning, speciellt amerikanska slisk-jullåtar! Älskar dom. Man behöver julmusik såhär i julmörkret. Det är nyttigt.
Jag har några favoritlåtar men White Christmas av The Drifters är nog min absoluta favorit. Har så många minnen med den låten! Och så älskar jag när lillkillen i Ensam Hemma står och sjunger den i badrummet.
Jag tror att jag ska börja varje dag med att sätta på den låten på högsta volym, ha hårborsten i högsta hugg, mima, sjunga och dansa!
Tycker det låter som en bra idé.
It makes me happy.

Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN!

Då ska jag kika in den pannkakan :p

2010-12-22 @ 20:41:04
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0