Urkult 2010!!

Åh. Det var helt underbart, bättre och större än vad jag trodde det skulle vara!
Även fast jag inte kunde duscha på fyra dagar, toaletterna var smutsiga och mitt tält var mer ett tvådvärgstält istället för ett tvåmanstält så var det makalöst och jag hade kul hela tiden : )
Fick mig en massa nya kompisar också! Det är ju alltid trevligt.
Alla artister var också underbara, speciellt Kapten Röd (Jag stod längst fram!!!) och Jaqee.
Dom var awesome att dansa till.

Det var så kul att jag inte hann ta så mycket bilder ..
Och pengarna är slut! Visar vad jag köpt någon annan dag : )

Ni får lite av dom få bilder jag tog:













Såg bättre ut i verkligheten



Jag vet, bilderna sög.

Längtar redan tillbaka! Nästa år blir det säkert ännu grymmare ♥
Älska Urkult och urkults-folket!


Julia Tannemyr



Kommentarer
Postat av: isak

Älskar dig Julia <3

2010-08-10 @ 20:05:33
URL: http://giiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0