The last song

Grät precis i floder av en film som jag inte ens trodde skulle vara bra..
Jag såg "The last song" , den nya filmen med Miley Cyrus(!!!) i och jag måste erkänna att.. hon är faktiskt riktigt bra på att spela!
Nu på efterhand såg jag att det är samma författare som till The Notebook och A Walk To Remember ( vilket är två av mina favvofilmer) och den var faktiskt nästan lika bra som dom, nästan.

En film jag rekommenderar starkt! Se den!
Det kom faktiskt lika mycket tårar som när jag såg Marley and Me..




Julia Tannemyr

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävlar vad modellaktig du är du, julia!

Vacker som få.

När blir det flurkmark?

2010-08-02 @ 02:09:27
Postat av: Nina

Den filmen är såå bra och sååå sorglig!

2010-08-02 @ 14:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0