Life goes on

Första skoldagen avklarad! *pusta ut* Haha, nej det var faktiskt riktigt kul!
Redan idag fick vi börja måla, vi skulle måla varandras karaktärer med former (alltså utan ord) och ja.. det var en utmaning, men kul var det! : )
Det är så spännande med allt nytt folk, nya personligheter och stilar, att lära känna en klass på nytt.
Det är hela 31 personer i den nya klassen så jag har många namn att lära mig XD

Det bästa med klassen är att Silje går i den, hon kan alltid göra mig glad. ♥


Underbara eeh.. människa ♥

Nä nu ska jag sova, så att jag orkar upp imorgon. : )
Nattinatti!


Julia Tannemyr

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jättefin blogg :)

2010-09-10 @ 22:25:02
URL: http://yessicaas.blogg.se/
Postat av: True Blood Crew

Såg att du gillade True Blood, våran blogg handlar bara om serien och skådespelarna. Du hittar också senaste infon om säsong 3 :)



// www.truebloods.se

2010-09-11 @ 13:09:46
URL: http://truebloods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0