Hårresande gärningar.

I flera dagar nu har jag gått runt i cirklar och funderat på hur jag ska göra med mitt hår-om jag ska ta ut flätorna eller inte.
För det är ju underbart att vakna på morgonen och tänka " Jag är klar!", men däremot så började det se ut som att jag hade en pudel på huvudet och så kliar det.. xD
Så nu är dom uttagna! Både jag och mamma som hjälpte mig hade skinande händer efteråt.. EEEEUUUUUW.
Men nu ska jag gå och tvätta det! Har längtat efter det, hehe.

Här får ni en bild på rufset!


Och såhär såg borsten ut efteråt xD ( Den var ren )




Julia Tannemyr

Kommentarer
Postat av: Nina

Skit coolt me håret ju!

men mycket hår på borsten.. du som är håröm och allt :S

2010-08-01 @ 21:27:26
URL: http://nierni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0